
ОБЯВА
За позиция: Административен сътрудник в магазин за помощни средства
Ние от ДОБРОЛЕТИЕ ЕООД считаме за своя мисия да помогнем за подобряването на качеството на частните социални услуги в България, интегрирането им и технологичното им обновяване, като по този начин се подобри качеството на живот и грижа за възрастните, болните и инвалидизираните наши съграждани. Организираме културни събития с които създаваме радост в живота на трудноподвижните хора.
За разширяване на екипа ни в гр. Пловдив желаем за нашия шоурум да наемем сътрудник на 4 или 8 часа.
Отговорности:
– Организира документооборота на фирмата – вътрешен, за счетоводство и клиентски досиета
– Консултира и демонстрира пред клиентите помощните средства и тяхното предназначение;
– Отговорник обект съгл. изискванията на НЗОК;
– Завежда протоколи в софтуера на НЗОК;
– Комуникация по телефон и социални мрежи;
Изисквания:
– Развито чувство за емпатия и грижа към хората;
– Комуникативна личност, която лесно общува с непознати;
– Организираност и отговорност;
– Желание за развитие в някоя от следните области – продажби и маркетинг; управление на хора и процеси; организиране на събития;
Предимство е в случай, че:
– Имате опит като продавач-консултант в магазин с подобна дейност;
– Бил/а сте доброволец;
– Имате опит в управление на проекти;
– Сте с работен опит в чужбина;
– Имате образование свързано с психология, социални науки, счетоводство и контрол ;
– Опит при работа с ISO 9001;
Какво предлагаме:
– Уважение към личността Ви – отворени сме към нови идеи;
– Работа във фирма с мисия и ясни ценности;
– Работно място в комфортен офис в близост до централната част на града;
– Много добро възнаграждение;
– Възможности за развитие с вътрешно и външно обучение;
Работното място е в шоурума на фирмата: гр. Пловдив, бул. Руски 12
Възнаграждение нето: 1000 – 2000 лв.
(според продължителността на работното време 4 или 8 часа и покриване на изискванията на кандидата)
В случай, че позицията представлява интерес можете да кандидатствате на info@dobroletie.bg